תיקון מצלמות דיגיטליות

דיגיטל וידאו סנטר (DVC) היא מעבדה לתיקון מצלמת וידאו דיגיטלית ומצלמות וידיאו, מהמובילות והידועות בתחומה.
המעבדה מוסמכת למתן שירות תיקון מצלמות דיגיטליות מתוצרת החברות JVC ו-PANASONIC, ומספקת שירות תיקון מצלמות דיגיטליות מתוצרת חברות נוספות, כגון:OLYMPUS, SAMSUNG, NIKON, SONY, CANON ועוד.
צוות המעבדה מקפיד להתעדכן בחידושים הרבים בעולם הצילום, בין השאר במסגרת השתלמויות בחו"ל. לדוגמה השתלמות שנערכה בחברת PANASONIC שביפן (אוקטובר 2004), והשתלמות בחברת JVC אסיה שבסינגפור (יולי 2005).

גם בהדרכות למצלמות שהתקיימו ב-2008 וב-2009 השתתף הצוות. הדרכות אלו היו בעיקר למצלמות בפורמט החדש של כרטיסי זיכרון וזיכרון פנימי HD.

השילוב בין ידע רחב ועדכני לבין ניסיון עשיר בתחום, מאפשר לצוות המעבדה לתת פתרונות מקצועיים למגוון תקלות, אשר עלולות להיות מנת חלקן של המצלמות שלכן, ולספק תיקון מקצועי ומהיר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

נמאס מהמצלמה הישנה? רוצים להתקדם?

מצלמת וידאו פנסוניק AG-CX350
הנמכרים ביותר

מצלמת הוידאו של פנסוניק דגם AG-CX350


מצלמת וידאו 4K מקצועית

מידע נוסף »
מצלמת וידאו של חברת סוני FX6
הנמכרים ביותר

מצלמת וידאו סוני דגם FX6 Full-Frame Cinema


מצלמת וידאו 4k מומלצת

מידע נוסף »

להצעת מחיר התקשרו

או
מלאו פרטים

כיוון המצלמה לפי נתוני היצרנים

בנוסף, המעבדה מוכרת אביזרים נלווים למצלמות וידיאו לצלמים מקצועיים וחובבים, כגון: עדשות, מבזקים, סוללות, מטענים לסוללות, קלטות, מחברים, תיקי צילום ועוד.

תיקון כל סוגי המצלמות

המצלמות מאז ומתמיד סייעו לכל אחד מאיתנו לתעד ולהנציח רגעים חשובים, מהנים, משמחים ומרגשים בחייו. במהלך השנים, תחום המצלמות התפתח כמובן וכיום כבר ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מצלמות איכותיות ואטרקטיביות עבור צילום. העידן הדיגיטלי אשר נתן את אותותיו בכל רבדי החיים, נתן את אותותיו גם בתחום המצלמות וכיום ניתן באמצעות מצלמות לדייק בצילום ולצלם ברמה גבוהה וטובה. המצלמות שניתן למצוא בשוק כיום הן מצלמות הרלוונטיות הן עבור צילום חובבני והן עבור צילום מקצועי. לא משנה איזה מצלמה רכשתם, חשוב מאוד שתדעו שבמידה והיא איננה פועלת כראוי מכל סיבה באשר היא, חשוב מאוד לפנות לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום תיקון מצלמות.

החברות המומלצות ביותר:

שירות תיקון מצלמות מקצועי - מדוע זה חשוב?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מצלמות: מצלמות סטילס, מצלמות וידיאו, מצלמות SLR ועוד. כל אדם שרוכש מצלמה עבור צילום חובבני או מקצועי, יודע כי כאשר הוא בוחר מצלמה של מותג איכותי, אשר מטרתה היא לשרת אותו בצורה הטובה ביותר ולאפשר לו לצלם ברמה הטובה ביותר, הרי שהיא בוודאי תהווה השקעה כלכלית של ממש. על כן, במידה ומתגלה בעיה כלשהי במצלמה שנרכשה בהשקעה כלכלית משמעותית של האדם, הוא בוודאי לא ימהר להחליף אותה באחרת, אלא יחפש שירות תיקון מצלמות מקצועי ואיכותי, אשר יתקן את המצלמה שלו בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות, תוך פרק זמן קצר ובמחיר אטרקטיבי. מכיוון שההיצע כיום בתחום מעבדות לתיקון מצלמות מכל הסוגים הינו גדול, חשוב מאוד שלא לבחור בחובבנים, אלא לחפש מעבדה שידועה במוניטין החיובי שלה בכל הנוגע לתיקון מצלמות ולבחור רק בה לצורך תיקון המצלמה שלכם.

כיצד תדעו שמדובר במעבדה איכותית עבור תיקון מצלמות?

אז איך בעצם יודעים כי מדובר במעבדה איכותית עבור תיקון מצלמות? הנה 3 פרמטרים שיכולים לסייע לכם לבחור את המעבדה הטובה ביותר בתחום תיקון מצלמות מכל סוג:
  1. מעבדה מקצועית תציע טיפול מקצועי בכל סוג של תקלה או חבלה כלשהי. אנשי המקצוע אשר עובדים במעבדה מקצועית לתיקון כל סוגי המלצות ידעו לזהות את החלקים המדויקים במצלמה אשר בגינם המצלמה איננה פועלת כראוי ולהעניק לה את התיקון המתאים. כלומר, לא משנה מה קרה למצלמה שלכם ובשל איזו סיבה היא התקלקלה לכם, מעבדה מקצועית תדע כיצד לתקן זאת.
  2. אם המצלמה שלכם נחבלה באופן מהותי, אתם בוודאי תוהים אם ניתן להשיב לה את המראה הראשוני והטוב שנחבל או שמא ניתן להשיב לה רק את היכולת לצלם. מעבדה מקצועית תדע לשים דגש גם על הוויזואליות של המצלמה שלכם. כלומר, אם המצלמה שלכם נחבלה והיא איננה נראית טוב כפי שנראתה כאשר רכשתם אותה, אנשי המקצוע אשר עוסקים בתחום תיקון מצלמות במעבדה מקצועית, גם יתקנו את התקלה במצלמה וגם ישיבו למצלמה את המראה הטוב שלה.
  3. לא פעם, תיקון מצלמה איננו דבר זול. כאשר בוחרים במעבדה מקצועית צריכים להרגיש הכי שקטים שיש מבחינה נפשית. אם נכנסתם למעבדה כלשהי ואתם מרגישים שאינכם רגועים שכן, התרשמתם שאנשי המקצוע במעבדה אינם מספיק מיומנים ומקצועיים בכדי לתקן את המצלמה שלכם, אתם בהחלט יכולים לסמוך על התחושה האישית שלכם. בחרו במעבדה אשר אתם יכולים להשאיר את המצלמה שלכם בה לתיקון בלב שלם ומתוך תחושת רוגע אישית.

מעבדה מקצועית תאפיין בתחילה את הבעיה במצלמה שלכם, תיצור אתכם קשר על מנת ליידע אתכם אודות הבעיה ולאחר מכן, באישורכם, תתקן את הבעיה במצלמה ותשיב לכם אותה מתוקנת, איכותית ורלוונטית לשימוש מחדש.
Panasonic Lumx S - full frame mirrorless camera - system7

צוות החברה מעניק לכל לקוח יחס אישי ואדיב, ומייעץ בכל שאלה ובקשה.
נשמח לעמוד לרשותכם!

דילוג לתוכן